Zakładki

czwartek, 3 października 2013

Konkurs na jesienny nagłówek na bloga

Hej, tak się zastanawiałam, czy czasem nie zrobić konkursu na  jesienny nagłówek na bloga... myślę, że to nawet dobry pomysł!

Chodzi o to, że musicie zrobić jesienny nagłówek na mojego bloga, czyli wstawić tam zdjęcie mojej myszki, napisać tytuł bloga itp. Nagłówek można zrobić w Gimpie. Kiedy skończycie nagłówek wysyłajcie go na e-maila liwiamaj08@gmail.com przy wysyłaniu nagłówka proszę o nick z Transformice kto wysłał.
Gdy zgłosi się kilka osób wstawię nagłówki na bloga i będzie ankieta z głosowaniem kto ma wygrać. :)


 A to przykładowy obrazek z moją myszką, ( można wykorzystać w nagłówku) . 


Jeżeli chcesz wziąć udział w tym konkursie napisz na mojego maila, lub napisz na Transformice. (/c Orygiinalna). Gdy nie odpiszę na Twojego e-maila, nie martw się. (Będzie to oznaczało, że nie mogę wejść na komputer), ale konkurs na pewno się odbędzie.
A właśnie, będą nagrody, ale później napiszę jakie. ;] Mam nadzieję, że weźmiecie udział.


Pozdrawiam, Orygiinalna. ;*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz