Zakładki

czwartek, 16 stycznia 2014

Konkurs na zimowy nagłówek na bloga - nagrody Vanessaniki

Oto wywiad związany z ukończonym konkursem. ;)

< [Ja] Jak czujesz się po wygranej? c:
> [Vanessaniki] A dobrze, bo szczerze zadnego konkursu internetowego nigdy nie wygralam D:
< [Ja] Mhm. ;)
< [Ja] Czy lubisz robić nagłówki?
> [Vanessaniki] Tak, to zabawa dla mnie :)
< [Ja] Wzięłabyś jeszcze raz udział w moim konkursie? c:
> [Vanessaniki] Tak, kocham robic naglowki, robie na kazdy konkurs :)
< [Ja] Myhym.
< [Ja] Od 0 do 10 na ile oceniasz swoje nagłówki? ;)
> [Vanessaniki] Tak z 6/10 bo jeszcze chcialabym miec lepsza wiedze o tym jak je robic C:
< [Ja] Oki, dzięki za wywiad.
> [Vanessaniki] Okej, rowniez dziekujeC:


Vanessaniki



Trochę info - Vanessaniki założyła konto na TFM 2011 roku, czyli gra dosyć długo. Posiada bardzo dobre staty fajne title. <3 Ma również 73 lvl, prowadzi również bloga o różnych nowościach dotyczących TFM.

Blog Vanessaniki - blog-z-vaan.blogspot.com, ta strona internetowa ukaże się na stronie głównej mojego bloga. c;

~ Orygiinalna

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz