Zakładki

sobota, 1 lutego 2014

Walentynkowy konkurs!

Witaam. Wpadłam właśnie na fajny pomysł, nawet sam tytuł wskazuje - konkurs walentynkowy!
Otóż chodziłoby o to, żeby zrobić mapkę walentynkową. Muszą tam znaleźć się potrzebne dodatki do tego święta. ^^
Kod do chatki możecie wysłać mi wiadomością, jest na stronie głównej bloga, trzeba również podać swoją nazwę na TFM. Można też w kom. wpisać swoją nazwę i kod. Konkurs będzie trwał do 13 lutego, 14 wstawię ankietę i będzie można głosować tydzień. c:
Mam nadzieję, że weźmiecie udział. :D

~ Orygiinalna

4 komentarze:

  1. Nie jestem zbyt kreatywna, dlatego ciężko będzie mi stworzyć taką mapkę, zwłaszcza na siłę. Jeśli mnie najdzie i będę mieć pomysł to na pewno się zgłoszę! Pozdrawiam :>
    /Mikakuka

    OdpowiedzUsuń
  2. Z miłą chęcią się zgłaszam, już idę robić mapkę! <3
    ~Bountyrue ♥

    OdpowiedzUsuń
  3. Jasne, że wezmę! Już zabieram się do roboty ♥
    /Fasolkaduo

    OdpowiedzUsuń
  4. Biorę udział ♥

    / Julczaaa

    OdpowiedzUsuń