Zakładki

niedziela, 16 marca 2014

Konkurs na wiosenną stylizację!

Witam, wpadłam właśnie na fajny pomysł, a mianowicie, jak sam tytuł wskazuje - jest to konkurs na wiosenną stylizację. ;3
Chodzi o to, aby ubrać myszkę w wiosenny strój. Po tym zrobić screena, czyli zrzut ekranu - (Prt Sc) na klawiaturze. Później wrzucacie do Painta, gdzie kopiujecie zaznaczoną myszkę (oczywiście z TFM XDD) w ubraną stylizację i później wycinacie. Otwieracie znowu Painta i wklejacie wyciętą myszkę i klikamy zapisz. Na obrazku musi być nick z Transformice. Zgłoszenia do konkursu w komentarzach. Wysyłanie pracy proszę na mój e-mail - liwiamaj08@gmail.com, albo na bezpłatny hosting obrazków - tinypic.com i podać link w komentarzu. Jeżeli będzie wystarczająco osób podam datę ukończenia wysyłania do mnie stylizacji, a później wstawię ankietę. Jeżeli ktoś czegoś nie zrozumiał proszę pisać do mnie na TFM - /c Orygiinalna, lub wysłać mi wiadomość na e-maila.
...Oczywiście będą nagrody. :>

UWAGA: NIE MOŻNA KOPIOWAĆ PRAC Z INTERNETU, BLOGÓW, LUB Z MOICH STYLIZACJI. JEŻELI KTOŚ TAK POSTĄPI NATYCHMIAST BĘDZIE DYSKWALIFIKOWANY.

Mam nadzieję, że weźmiecie udział. :*
Pozdrawiam serdecznie, Orygiinalna.

8 komentarzy:

  1. Z wielką chęcią wezmę udział. Moja stylizacja już została wysłana na twój e-mail.
    /Fasolkaduo

    OdpowiedzUsuń
  2. Biorę udział :)
    /Myyssiiaxd

    OdpowiedzUsuń
  3. Biorę udział ! ;3
    // Grzankowata

    OdpowiedzUsuń
  4. Jakie nagrody?

    OdpowiedzUsuń
  5. chętnię wezmę udział ;) ~Bou.♥

    OdpowiedzUsuń
  6. okej.. ale radzę już wysyłać bo jutro 23. :)

    OdpowiedzUsuń