Zakładki

piątek, 2 maja 2014

Konkurs z okazji 5k wyświetleń - nagrody

Wywiad z Karoliins:

[Orygiinalna] Jak czujesz się na 3 miejscu zajętym w konkursie?
[Karoliins] W sumie to zadowolona =D. Cud, że w ogóle zajęłam jakieś miejsce to i z tego jestem zadowolona, prawda XD
[Orygiinalna] Lubisz rysować?
[Karoliins] No tak, raczej lubię. To fajnie gdy mogę wtedy komuś sprawić przyjemność 
[Orygiinalna] Co zainspirowało Cię robiąc pracę?
[Karoliins] Była to praca dla kogoś, więc to że mogłam komuś właśnie sprawić ta przyjemność d:
[Orygiinalna] Wzięłabyś udział jeszcze raz w naszych konkursach? 
[Karoliins] Chyba tak, ale zależy o jakiej tematyce bo nie wiem czy będe mieć czas =D

Fotka:

Przepraszam, że takie małe, ale na ściągniętym TFM nie można powiększać ekranu. :c


Wywiad z Speednoote:
Nie chce nagrody.

Fotka:
Nie chce nagrody.


Wywiad z Lojla:

[Orygiinalna] Jak czujesz się jako zwycięzca konkursu? :]
[Lojla] Ym.. trudno to okreslić, tak, no, szczęśliwa jestem. :'D
[Orygiinalna] Hyh, to dobrze, cieszę się.
[Orygiinalna] Lubisz rysować?
[Lojla] Tak, bardzo, rysuje od dwóch lat, głównie kucyki. Myszy od około pół roku i spodobało mi się to. :D
[Orygiinalna] Czym inspirowałaś się robiąc pracę?
[Lojla] Właściwie... Po prostu wpadł mi pomysł do głowy, żeby narysowac moja mysz w swetrze, bo strasznie je lubię. ^^"
[Orygiinalna] :D
[Orygiinalna] Wolisz rysować na komputerze, czy na kartce?
[Lojla] W sumie mi to obojętne, rysuje od 2 lat na kartce, a na komputerze, tak na poważnie zaczęłam w grudniu - dostałam wtedy w moje łapki tablet graficzny.
[Orygiinalna] O, to fajnie. ;]
[Orygiinalna] Wzięłabyś jeszcze raz udział w naszych konkursach?
[Lojla] Z chęcią. :'D
[Orygiinalna] Bardzo mi miło, dzięki bardzo za wywiad.
[Lojla] Ja też dziękuję.

Fotka:

~ Orygiinalna

2 komentarze:

  1. Semillamouse24 maja 2014 12:30

    Lojla fajnie wygląda ja nie mam tyle serów żeby kupić futro 😊

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W każdej chwili możesz również doładować sobie konto i kupić za truskawki. ;]

      Usuń