Zakładki

środa, 2 kwietnia 2014

Konkurs na wiosenną stylizację - nagrody Olauli

Heej. ;3 Oto wywiad ze zwycięzcą konkursu. <3

< [Ja] Jak czujesz się na 1 miejscu zajętym w konkursie? :3
> [Olauli] Jestem bardzo zadowolona, nie spodziewałam się tego.
< [Ja] :)
< [Ja] Czy lubisz wiosnę?
> [Olauli] Kocham! Wtedy robi się ciepło, można wyść z domu, roślinność budzi się do życia ^^
< [Ja] Jak dowiedziałaś się o konkursie na blogu?
> [Olauli] Codziennie zaglądam czy coś dodałaś i zobaczyłam nowy post o konkursie.
< [Ja] Mhm. c:
< [Ja] Czy podobał Ci się temat konkursu?
> [Olauli] No ba! Wielką przyjemność sprawia mi ubieranie myszek, więc to było coś dla mnie! ;]
< [Ja] Lubisz brać udział w konkursach?
> [Olauli] Jasne, mogę w nich pokazać co potrafię i sprawia mi to przyjemność.
< [Ja] Wzięłabyś udział jeszcze raz w moim konkursie? :D
> [[Olauli] Tak! Nie mogę się doczekać następnego! ^^
< [Ja] Bardzo się cieszę. ;]
< [Ja] Okej, dzięki bardzo za wywiad.
> [Olauli] Też dziękuję ^^

Stylizacja Olauli:


Fotka:



A oto dyplom dla Olauli! :D




~ Orygiinalna

3 komentarze: