Zakładki

piątek, 4 kwietnia 2014

Konkurs na wiosenną stylizację - nagrody Myszoweeej

Oto wywiad z Myszowaaa. ;)

< [Ja] Jak czujesz się na 2 miejscu zajętym w konkursie? 
> [Myszowaaa] Bardzo dobrze :) Nie spodziewałam się.
< [Ja] Mhm.
< [Ja] Czy podobał Ci się temat konkursu?
> [Myszowaaa] Tak. Kocham robić jakieś stylizacje :D
< [Ja] ;D
< [Ja] Czy lubisz wiosnę?
> [Myszowaaa] Nawet lubię.
< [Ja] Lubisz brać udział w konkursach?
> [Myszowaaa] Lubię we wszystkich, byle nie na rysunek. Nie umiem rysować xd
< [Ja] Mhm. ;)
< [Ja] Wzięłabyś udział jeszcze raz w moim konkursie?
> [Myszowaaa] Jeżeli miałabym czas to pewnie :)
< [Ja] Okej, dzięki bardzo za wywiad. :3
> [Myszowaaa] Ja również dziękuje :)


Stylizacja Myszoweeej:



Fotka:



A to Laysy dla Myszoweeej! XD



~ Orygiinalna

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz