Zakładki

środa, 30 kwietnia 2014

Konkurs z okazji 5k wyświetleń - wasze prace

Cześć!
Z tej strony Ola. 

Dziś koniec terminu przesyłania prac. Swoje rysunki przesłali do nas:


Sieemka 

Elmyszendo

Gabuniaa

Lojla

Speednoote 
Gabrielkaa


Mortycja



Spryciareczk

Zoyachan

Vanessaniki

Myszpaczka

Karoliins

Jajuuszko

Wszystkie są ślicznie! Dziękujemy wszystkim za wzięcie udziału.
Zwycięzcę wybierzemy ja z Ory osobiście. Wyniki zostaną ogłoszone 01.05.14. o godzinie 14. Relację z wydarzenia zamieszę na blogu.

EDIT: 
Uwaga! Wyniki konkursu oficjalnie zostaną ogłoszone na /room vanilla nowosciwtransformice. Zapraszam wszystkich uczestników!

Pozdrawiam
~Olauli

15 komentarzy:

  1. Aha... szkoda tylko, że nie wstawiłaś mojej pracy -.- Przecież ci ją wysyłałam. Naprawdę, myślałam, że ją zauważysz... A może uznałaś, że nie jest moja?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam zastrzeżenia, do tego czy jest Twoja. Na podpisie przy ogonie widzę inny nick przerysowany na Twój. Jeśli się jednak myślę skontaktuj się ze mną.

      Usuń
    2. Ej, chwileczkę, wcześniej przesyłałaś pracę z innego konta, a teraz z innego...

      Usuń
    3. https://lh4.googleusercontent.com/-WTtquI2nF1g/U2Ja4jfpmtI/AAAAAAAAAJ4/Sv7opdiboDw/w415-h553-no/CAM00825.jpg

      Proszę, tutaj jest zdjęcie, jak wyglądał rysunek w czasie tworzenia. Jeśli nadal mi nie wierzycie to nie wierzcie, bo ja już nie wiem jak mam wam to udowodnić.

      Usuń
    4. Dobrze, widzę. Przepraszam za wątpliwości, lecz każdemu może się zdarzyć.

      Usuń
  2. To jest moja praca. Wysłać ci obrazek, który pokazuje rysunek podczas tworzenia? Aha i Orygiinalna, jeśli chodzi co o konto na poczcie to informuję cię że mam tam dwa konta.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hm, no okej, ale co do tej pracy... widzę tam przy ogonie coś napisane ołówkiem delikatnie... a później zostało to przerobione pisakiem.

      Usuń
    2. Tak, ponieważ chciałam się podpisać tak, żeby na końcu było serduszko, ale mi się nie udało to starłam i napisałam normalnie. Jak się dokładnie przyjrzysz to może zobaczysz.

      Usuń
  3. kto wygral? x.x

    OdpowiedzUsuń
  4. Właśnie, będą dzisiaj wyniki?

    OdpowiedzUsuń
  5. Byłam cały dzień poza domem, jak mogę teraz dowiedzieć się kto wygrał? ;c

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie martwcie się.
      Wyniki niedługo pojawią się na blogu.

      Usuń
  6. Nie mogłam być na roomie, bo byłam w szkole. Kto wygrał? (napewno nie ja, hahha:D)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jeszcze dzis bedzie? ;/

    OdpowiedzUsuń