Zakładki

środa, 23 kwietnia 2014

Nowy event - Dzień Dziecka!

Witam, tu Ory. Dzisiejszego dnia dodano jakby nowy event - Dzień Dziecka. Wiemy, że to święto obchodzone jest w czerwcu, ale w Turcji jest właśnie dzisiaj, dlatego został on dodany. Event ten nie jest stworzony przez administratorów, lecz - Ediz, Fierying, Kmlcan, Transforlays.

Ogólnie chodzi o to, że biegniemy na lewo i szukamy flag różnych krajów. Flagi podnosimy spacją, oraz przenosimy je na scenę po prawej stronie i ponownie wciskamy spację, aby je tam 'odłożyć'. Na dole ekranu pojawia się mały licznik ile flag jest już zebranych na mapie oraz ile my zebraliśmy.
Tak ogólnie to nie wiem co dostajemy za te zebrane flagi, czytałam na forum trochę o tym i Coska napisała, że to niespodzianka. c:

Event odbywa się co 40 - 60 minut, będzie trwał od dzisiaj do poniedziałku, a tutaj macie skrawki mapy, jak mniej więcej wygląda. ;]


Tytuły:

Elfette - zbierz 20 flag
???




To tyle z mojej strony, pozdrawiam, Orygiinalna. :D

4 komentarze:

  1. Nie jestem pewna czy dostaje się cokolwiek za ten event. Przeszłam już 2 i nic nie dostałam.
    /Olauli

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale Coska na forum pisała, że się coś dostaje, ale to niespodzianka. Też przeszłam 2 eventy i nic, może trzeba więcej, nie wiem. ;x

      Usuń
  2. Jest tytuł za zebranie 20 flag. Childish mouse czy jakoś tak. W tłumaczeniu oznacza dziecięca myszkę pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Okej, dzięki bardzo, zaraz dopiszę, również pozdrawiam.

      Usuń